תוספי וורדפרס מומלצים 2021. רשימת התוספים המומלצים ביותר לאתרי וורד פרס. כאלו שישדרגו כל אתר שאתם מקימים. לגזור ולשמור. או לפחות להשתמש.

תוספי וורדפרס מומלצים 2021- המלצת עט תקשורת

 

1.המלך של הקידום האורגני – yoast-יוסט SEO

Yoast SEO הוא התוסף הפופלרי ביותר לקידום אורגני. לא משנה אם אתם מקדמים מקצועיים או סתם מתפעלים אתר בודד של בלוגים או תדמית. Yoast הוא כלי עוצמתי שמנגיש את האתר שלכם למנועי החיפוש ומאפשר לכם לייצר בקלות טייטל דסקריפשין, מטא דסקריפשין, סלאג ואפילו אלטרנטיב טקסט לתמונות. זאת ועוד התוסף גם מאפשר לקדם ביטויי מפתח ייחודיים ונותן כלים שונים שמאפשרים לגוגל ולשאר מנועי החיפוש לקרוא את האתר שלכם כמו שצריך.וכל זה בגרסה החינמית. בגרסה בתשלום תוכלו לקדם מספר ביטויי מפתח במקביל וגם להנות מפיצ'רים נוספים.

2.Site Kit by Google

Site Kit הפך רק לאחרונה לזמין לכולם להתקנה מספריית התוספים של וורדפרס. המדובר בתוסף הוורדפרס הרשמי של Google. שזו כבר סיבה טובה להתקין אותו. בראש ובראשונה מאפשר התוסף לבעל האתר לקבל תובנות על האתר מבחינת גולשים, איך אנשים מגיעים לאתר ואפילו נתונים על המהירות, הביצועים ומודעות גוגל. בין הכלים הנוחים שמציע התוסף מדובר בחיבור מהיר לכלי גוגל כמו גוגל אנליטיקס, גוגל סרץ קונסול (כולל הגשת מפת אתר) וגוגל אדוורדס להטמעת מודעות באתר.

3.WP Rocket- תעשו אופטימיזציה

המדובר בתוסף מטמון עוצמתי ומשמעותי. התוסף מאפשר בקלות ובמהירות שמירה על מהירות ואופטימיזציה של האתר שלכם. WP Rocket הינו אמנם תוסף בתשלום (נמוך יחסית) ועדיין שווה את הכסף כמי שמהווה את אחד התוספים הפשוטים והיעילים ביותר של מטמון וורדפרס שיש.בקניית התוסף תוכלו לקבל תוסף חינמי לכיווץ תמונות.

4.אלמנטור- בונה התבניות

אלמנטור- Elementor הינו תוסף בניית תבניות כחול לבן של חברה ישראלית. התוסף הפך לאחד מהתוספים המובילים בעולם לאתרי וורד פרס עם מיליוני התקנות. התוסף למעשה מאפשר גם בגרסה החינמית שלו שימוש בתבניות וויג'דטים המותאמים לוורד פרס. בגרסה בתשלום הוא מאפשר גם המון אפליקציות ייחודיות לעיצוב האתר ובהם אנימציות, מוצרי ווקומרס ועוד. יחד עם התוסף מומלץ להתקין גם את תבנית העיצוב hellow elementor.

5.הנגשת אתרים enable

הנגשת אתרים לאנשים עם מוגבלויות הינה גם חובה ערכית וגם חובה חוקית במדינת ישראל (בכפוף לנפח ומטרת האתר). תוסף הנגשת האתרים למעשה מאפשר באופן ידידותי ומהיר (בכפוף להרשמה חינם) להנגיש במהירות את האתרים לבעלי לקויות שונות וכן לבצע התאמות נגישות. התוסף מותאם למגון לקויות החל מכבדי ראייה וכלה בהפרעות קשב. הוא חינמי לחלוטין כאמור וניתן להתקנה עצמאית על כל מחשב.

6.העורך הקלאסי

עם למעלה מחמישה מיליון התקנות העורך קלאסי מהווה חובת נוחות לכל אתר וורדפרס. זהו הוא תוסף רשמי של וורדפרס שמאפשר עריכת פוסטים נוחה ומורחבת.לצד האפשרות לשנות את עורך ברירת המחדל עבור כל משתמש הוא גם מאפשר לכל משתמש לבחור עורך לכל פוסט.הוא גם כולל מסננים לפוסטים ולסוגי פוסטים. 7.Simple 301 Redirects- מנתב הכתובות

כאשר עוברים מאתר ישן לאתר חדש או מנסים לשחזר דומיין ישן שכבר קיבל דירוגים בגוגל יש לבצע הפניות. התוסף Simple 301 Redirects מאפשר לנתב בקלות כתובת אתר אחת לאתר אחר. זאת ועוד התוסף גם מאפשר להפנות כתובת ישנה לכתובת חדשה ובכך להמשיך ולהנות מתנועת הגולשים של הכתובת הישנה.

ההמלצה של עמיעד טאוב מנכ"ל עט תקשורת על תוספי הוורדפרס המועדפים בהם הוא משתמש

תוספי וורדפרס מומלצים
תוספי וורדפרס מומלצים