קניית קישורים בישראל? מה זה בכלל? איך זה יכול לסייע לקידום האתר שלי? ומאיפה מתחילים? כל השאלות והתשובות על קניית קישורים בישראל במדריך בניית קישורים.

כיצד קניית קישורים בישראל יכולה לעזור לי?

בניית קישורים איכותית ע''י בעלי מקצוע ומקדמי אתרים מומחים הינה דרך טובה הרבה יותר לייצר סמכות. מנועי החיפוש מעריכים קישורים איכותיים והדבר צפוי לסייע לשפר את דירוגי האתר שלך בגוגל בתוצאות החיפוש, להגדיל את התעבורה האורגנית ואת סמכות הדומיין.

כניסה לדף הראשון בגוגל

פרופיל הקישורים לאתר שלך חייב להיות איכותי ונכון ולכלול מקורות קישורים איכותיים ורלונטיים לתחום שלך. מכירת וקניית הקישורים חייבים להגיע מאתרים בעלי סמכות ואיכות. למעשה אלו הגורמים העיקריים להיכנס לתוצאות המובילות של Google.

מה העלות של קניית קישורים בישראל

תלוי באתר שמוציא את הקישור, בותק שלו, בסמכות שלו ובאיכותו. טווח המחירים יכול לנוע מעשרות שקלים ועד אלפי שקלים לקישור בודד. מומלץ לפנות למקדמי אתרים ולמעהש לקחת מקדם אתרים מקצועי שיידע לבנות לך תכנית פעולה ומחקר מילות מפתח נכון לאתר שלך. על מנת שלא לזרוק את הכסף לפח יש לבנות אסטרטגיה של קישורים חיצוניים ופנימיים.

האם כל אתר ניתן לקידום באמצעות קישורים?

כן. בהנחה שהאתר לא ספג עונשים מגוגל והוא פועל על פי חוק. כל בלוג, אתר עסק קטן ופורטל של חברת ענק יכול להנות מקישורים חיוניים איכותיים לקידום ביטויי המפתח שלו במנועי החיפוש ככלל ובגוגל בפרט.

כמה זמן ייקח לי להגיע לדף הראשון בגוגל?

תלוי מאוד בתחרות, באיכות האתר שלך ובתחום בו אתה עוסק. באופן כללי בכפוף לרכישה של קישורים איכותיים ניתן לראות תוצאות של התקדמות כבר בתוך חודש ימים (עלייה בכמות האורגנית של הגולשים כמו גם שיפור המיקומים במנועי החיפוש) עם זאת במקרים של תחרות וביטויים עם זנב קצר לעיתים התוצאות יכולות לקחת גם חודשיים שלושה. שימו לב שקישור בודד לא יספיק בדרך כלל לקדם ביטוי עם נפתח תחרות ויש לבנות תכנית ופרופיל קישורים נכון.

עמיעד טאוב מנכ"ל עט תקשורת בהסבר של 2 דקות על קישורים לקידום אורגני

קניית קישורים
קניית קישורים צילום pixbay