ניהול נכסים דיגיטליים

ניהול נכסים דיגיטלים

ניהול נכנסים דיגיטלים

אם אתה לא שם, אתה לא קיים!

המהפכה הדיגיטלית, לא פסחה על עולם הפרסום, לראשונה הפרסום הופך להיות אישי. מי קהל היעד שלי? מה הוא מחפש? איזה תוכן הוא צריך? 

כל עסק, ארגון או עמותה חייבים נכנסים דגיטליים וחייבים ניהול נכון של הנכסים הדיגיטליים שבבעלותם. 

מהם נכסים דיגיטליים?

נכסים דיגיטליים הם פלטפורמות ברשת האינטרנט בהם נמצאים קהלים (לקוחות פוטנצאלים) שונים המאפשרים ליצור תקשורת ואינטראקציה, בינם לבין מוצרים ותכנים שונים. 

איזה נכסים דיגיטליים יש?

הנכס הכי משמעותי הוא אתר אינטרנט של העסק או הארגון. אתר המציג בצורה המדייקת את העסק ואיזה שירותים/מידע ניתן לקבל בו.

ישנם שלושה סוגי אתרים: 

  1. פורטל- אתר חדשות וכתבות
  2. אתר מכירות – אתר בו ניתן לרכוש מוצרים ישירות מבית העסק. 
  3. אתר תדמית- אתר הנותן מידע ושירותים של בעל עסק. 

בשנת 2007 הצטרפו לאתרים הרשתות החברתיות עם הרשת החברתית הראשונה ,פייסבוק, של מארק צוקרברג וחבורתו. עם כניסתה של פייסבוק לחיינו, התחילה המהפכת האמיתית של העולם הדיגיטלי – הרשתות החברתיות, מאז קמו אלפי רשתות המשרתות מטרות שונות  והסבירות שאלו ימשיכו להתרבות.  

אחרונה וחביבה ואולי הכי חשובה היא מנוע החיפוש הגדול בעולם -GOOGLE – הגדרת העסק והארגון בגוגל, הוספת תמונות והסברים עוזר ללקוחות פוטנאלים להגיע אלינו גם ללא עליות. 

מה זה ניהול נכסים דיגיטליים? 

לדעת להגדיר בראש מהם הנכנסים הטובים ביותרף לייצר עבורם את התוכן הטוב ביותר וכך להגדיל את מספר הלקוחות המכירים ויודעים מי אני. 

כאן אנחנו נכנסים לתמונה, ביחד נבנה את תמהיל הנכסים הדיגיטלים הנכון עבורעבורך ונייצר יחד את התוכן המתאים ביותר ונגדיל את מספר הלקוחות.  

ניהול נכנסים דיגיטליים